Jesteś tutaj:
Zorganizowanie wizyty studyjnej do Krosna dla 6 osób z gminy Trondheim w Norwegii w ramach projektu pn.: „Zwiększenie dostępu do informacji dotyczącej ochrony i promocji zdrowia dla osób starszych poprzez prowadzenie Centrum Aktywności Seniora INFOSENIOR oraz wdrożenie profilaktycznych wizyt domowych”
ZMIANY:
2016-11-02 13:19:11: | Dodano wynik do przetargu | ||||
2016-10-19 14:48:32: | Dodano plik Załącznik nr 1 - Oferta.doc | ||||
Więcej >>>
|
PS.042.52.37.2016.LS Krosno, 19.10.2016 r.
OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia o wartości poniżej 30 tys. euro
GMINA MIASTO KROSNO
ul. Lwowska 28 A, 38-400 Krosno, tel. 13 47 560,
faks 13 43 628 65; NIP 684-00-13-798
dotyczące zamówienia o wartości poniżej 30 tys. euro
GMINA MIASTO KROSNO
ul. Lwowska 28 A, 38-400 Krosno, tel. 13 47 560,
faks 13 43 628 65; NIP 684-00-13-798
ogłasza, że zamierza udzielić zamówienia na zorganizowanie wizyty studyjnej do Krosna dla 6 osób z gminy Trondheim w Norwegii w ramach projektu pn.: „Zwiększenie dostępu do informacji dotyczącej ochrony i promocji zdrowia dla osób starszych poprzez prowadzenie Centrum Aktywności Seniora INFOSENIOR oraz wdrożenie profilaktycznych wizyt domowych” współfinansowanego ze środków Funduszu Współpracy Dwustronnej - Mechanizmu Finansowego EOG, Norweskiego Mechanizmu Finansowego i budżetu państwa.
- Tryb postępowania
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z wytycznymi Ministra Infrastruktury i Rozwoju w zakresie udzielania zamówień w ramach Mechanizmu Finansowego EOG 2009-2014 oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014, do których nie ma zastosowania ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargowym, na podstawie § 10 Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro, stanowiącego załącznik do zarządzenia Nr 700/10 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 12 lutego 2010 r. w sprawie ustalenia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro zmienionego Zarządzeniem Nr 1059/14 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 15.04.2014 r.
- Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie wizyty studyjnej do Krosna dla 6 osób z gminy Trondheim w Norwegii w ramach projektu pn.: „Zwiększenie dostępu do informacji dotyczącej ochrony i promocji zdrowia dla osób starszych poprzez prowadzenie Centrum Aktywności Seniora INFOSENIOR oraz wdrożenie profilaktycznych wizyt domowych” współfinansowanego ze środków Funduszu Współpracy Dwustronnej - Mechanizmu Finansowego EOG, Norweskiego Mechanizmu Finansowego i budżetu państwa.
Zakres usługi obejmuje zorganizowanie wizyty studyjnej w dniach 14 – 16 listopada 2016 r. do Krosna dla 6 osób z gminy Trondheim w Norwegii.
Szczegółowy zakres usługi obejmuje:
- zapewnienie dojazdu autobusem z centrum Trondheim do lotniska Trondheim – Værnes w dniu 14.11.2016 r. dla 5 osób oraz w dniu 15.11.2016 r. dla 1 osoby (wyłącznie voucher lub bilety on-line),
- dostawa biletów lotniczych dla 5 osób na przelot w dniu 14.11.2016 r. z lotniska Trondheim - Værnes na lotnisko Kraków - Balice (bagaż podręczny i rejestrowany) oraz na taki sam przelot dla 1 osoby w dniu 15.11.2016 r.,
Zamawiający dopuszcza jedno międzylądowanie.
- zapewnienie dojazdu z lotniska Kraków - Balice do Krosna w dniu 14.11.2016 r. dla 5 osób oraz w dniu 15.11.2016 r. dla 1 osoby,
- zakwaterowanie wraz ze śniadaniem dla 5 osób w terminie 14.11.2016 – 16.11.2016 r. oraz dla 1 osoby w terminie 15.11.2016 – 16.11.2016 w hotelu zlokalizowanym na terenie miasta Krosna, w standardzie co najmniej ***,
Pokój dla 1 osoby w dniach 15.11.2016 – 16.11.2016: 1x1 os.
- zapewnienie dojazdu z Krosna na lotnisko Kraków - Balice w dniu 16.11.2016 r. dla 6 osób,
- dostawa biletów lotniczych dla 6 osób na przelot w dniu 16.11.2016 r. z lotniska Kraków – Balice na lotnisko Trondheim - Værnes w Norwegii.
Zamawiający dopuszcza jedno międzylądowanie.
- zapewnienie dojazdu autobusem z lotniska Trondheim - Værnes do centrum Trondheim dla 6 osób w dniu 16.09.2016 r. (wyłącznie voucher lub bilety on-line).
- Termin realizacji zamówienia:
- dostarczenie Zamawiającemu biletów lotniczych w formie papierowej oraz pisemnego potwierdzenia rezerwacji hotelu do dnia 8.11.2016 r.
- zakończenie realizacji usługi: 16.11.2016 r.
- Warunki udziału w postępowaniu:
- wypełniony formularz oferty - Załącznik Nr 1,
- kosztorys ofertowy z podaniem cen podanych w złotych polskich w podziale na trzy grupy:
- bilety lotnicze,
- transport na terenie Polski i Norwegii na i z lotniska,
- zakwaterowanie ze śniadaniem,
- aktualny odpis z rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o usługach turystycznych (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 187) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (CEIDG), potwierdzające świadczenie usług agenta turystycznego wraz z informacją, jakiego organizatora turystyki reprezentuje oraz potwierdzoną za zgodność kserokopią umowy agencyjnej,
- wykaz wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia – co najmniej 16.000 zł brutto,
a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy – w tym okresie,
(co najmniej jedno zamówienie) z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca – Załącznik Nr 2.
- potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w art. 5 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia
29 sierpnia 1997 roku o usługach turystycznych (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r.,
poz. 187) w zakresie odpowiedzialności cywilnej wobec klientów, obejmującej ubezpieczenie na kwotę co najmniej 30.000 zł (potwierdzenie opłacenia polisy,
a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia).
Wszystkie dokumenty winny być sporządzone w języku polskim. Dokumenty stanowiące załącznik nr 1, załącznik nr 2 oraz kosztorys powinny być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z jego formą reprezentacji określoną w rejestrze organizatorów turystyki i pośredników turystycznych lub w innym dokumencie. Pozostałe dokumenty wymienione w pkt 4. ppkt 3 i 5 należy składać w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Niezłożenie wszystkich wymienionych w niniejszym pkt. dokumentów będzie skutkować odrzuceniem oferty Wykonawcy, tj. oferta nie będzie brana pod uwagę przy ocenie.
- Warunki płatności
Wynagrodzenie za wykonanie usługi będzie płatne przelewem na podstawie faktury na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie do 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. Podstawą wystawienia faktury będzie protokół odbioru podpisany przez strony umowy tj. Gminę Miasto Krosno oraz Wykonawcę.
- Miejsce i termin składania ofert
- Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w zamkniętej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczający jej nienaruszalność do upływu terminu otwarcia ofert.
- Ofertę należy złożyć w siedzibie Urzędu Miasta Krosna, ul. Lwowska 28 A,
38-400 Krosno, pokój 01 – kancelaria ogólna w nieprzekraczalnym terminie
do 26 października 2016 r. do godz. 12.00. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w siedzibie Urzędu Miasta Krosna, ul. Lwowska 28 A, pokój 304, w dniu 26 października 2016 r. o godz. 13.00. - Ofertę należy umieścić w zamkniętej kopercie z następującym oznaczeniem:
Wydział Polityki Społecznej i Zdrowia
ul. Lwowska 28 A
38-400 Krosno
Oferta na zorganizowanie wizyty studyjnej do Krosna dla 6 osób z gminy Trondheim w Norwegii w ramach projektu: „Zwiększenie dostępu do informacji dotyczącej ochrony i promocji zdrowia dla osób starszych poprzez prowadzenie Centrum Aktywności Seniora INFOSENIOR oraz wdrożenie profilaktycznych wizyt domowych”.
Nie otwierać do dnia 26 października 2016 r. do godz. 13.00.
- Termin związania ofertą
- Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami
Laura Starowiejska – koordynator merytoryczny projektu. Sposób porozumiewania się:
- pocztą elektroniczną – starowiejska.laura@um.krosno.pl
- telefonicznie 13 47 439 04.
Agnieszka Rajchel – koordynator finansowy, Inspektor Wydziału Rozwoju Miasta i Obsługi Inwestorów. Sposób porozumiewania się:
- pocztą elektroniczną – rajchel.agnieszka@um.krosno.pl;
- telefonicznie 13 47 433 04.
- faksem – 13 47 433 03.
- Wadium
- Ocena ofert
Przed oceną ofert Zamawiający sprawdzi formalną stronę uczestnictwa Wykonawcy w postępowaniu.
Zamawiający zastrzega sobie na etapie oceny ofert możliwość żądania dodatkowych wyjaśnień dotyczących jej treści.Przy wyborze ofert, Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium :
Najniższa cena brutto - 100%
W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją przedmiotu zamówienia.
Zamawiający niezwłocznie zawiadomi pisemnie wybranego Wykonawcę, że jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
Zawiadomienie Wykonawcy o wyborze jego oferty będzie jednocześnie zleceniem wykonania przedmiotowego zamówienia oraz zaproszeniem do zawarcia umowy.
- Postanowienia końcowe
- zmiany treści ogłoszenia;
- żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców
Data składania ofert:
2016-10-26 12:00:00
2016-10-26 12:00:00
powrót
Załączniki >>>
Pliki: | |||||
Lp. | Nazwa | Rozmiar | Typ | ||
1. | Załącznik nr 1 - Oferta | 54.00 Kb | |||
2. | Załącznik nr 2 - Wykaz wiedzy i doświadczenia | 57.50 Kb | |||
3. | Załącznik nr 3 - Umowa | 85.00 Kb |