Włącz kontrast
Miasta Krosna
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana

eTablica ogłoszeń

ePUAP 2

Platforma zakupowa Gminy Miasto Krosno

Obrady Rady Miasta Krosna
„Remont szaletów publicznych przy ul. Podwale w Krośnie”.
Opis przedmiotu zamówienia: wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45111100-9   -   roboty  rozbiórkowe  
44112310-4   -   ścianki działowe
44221000-5   -   roboty w zakresie stolarki
44111400-5   -   okładziny ścienne
45442100-8   -   roboty malarskie
45432100-5   -   podłoża i posadzki
36140000-4   -   wyposażenie
                                                                                                                    Krosno, dnia 25 sierpnia 2016 r.

GK.7021.6.5.2016.U                  


OGŁOSZENIE
dotyczące  zamówienia poniżej  30 tys. EURO

GMINA MIASTO KROSNO , 38 - 400  Krosno  ul. Lwowska  28A  tel. (13) 43 - 675 - 43 ,
fax. (13) 47 43 624 ; NIP  684 - 00 - 13 - 798 ;  REGON  000526989
ogłasza
że udzieli zamówienia na wykonanie zadania pn.
„Remont szaletów publicznych przy ul. Podwale  w Krośnie”.


1. Opis przedmiotu zamówienia: wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45111100-9   -   roboty  rozbiórkowe  
44112310-4   -   ścianki działowe
44221000-5   -   roboty w zakresie stolarki
44111400-5   -   okładziny ścienne
45442100-8   -   roboty malarskie
45432100-5   -   podłoża i posadzki
36140000-4   -   wyposażenie

2. Zakres prac.
 
I. Roboty ogólnobudowlane:
•    odnowę elewacji zewnętrznej wraz z wykonaniem wzmocnienia cokołu siatka na kleju,
a następnie tynku żywicznego;
•    oczyszczenie konstrukcji stalowej dachu nad wejściem i zabezpieczenie farbami antykorozyjnymi odpornymi na działanie czynników atmosferycznych;
•    naprawę kominów poprzez tynkowanie;
•    oczyszczenie kratek ściekowych podłogowych i zabezpieczenie farbami antykorozyjnymi odpornymi na środki chemiczne i ścieranie;
•    odnowę parapetów, rynien i rur spustowych oraz ich mocowań;
•    naprawę murków wokół dojść;
•    wymianę drzwi zewnętrznych;
•    usunięcie nieszczelności w pokryciu dachu od strony południowej.   

II. Odprowadzenie wód opadowych z połaci dachowych budynku szaletów.
•    rozebranie istniejącej nawierzchni,
•    wykonanie wykopów na trasie projektowanej kanalizacji deszczowej,
•    montaż przewodów, studzienek, wpustów deszczowych,
•    naprawa nawierzchni,
•    wykonanie prób szczelności wykonanego przyłącza.

Szczegóły zakresu robót opisane są w projekcie wykonawczym, przedmiarze robót oraz
w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.

3. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego przy ul. Staszica 2  w Krośnie,  pokój nr 28 (poddasze). Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest także dostępna w wersji elektronicznej na stronie www.krosno.pl od dnia publikacji ogłoszenia.

4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych.

5. Termin wykonania zamówienia.
a) rozpoczęcie robót: od 23.09.2016 r.
b) zakończenie robót: do dnia 15.11.2016 r.

6. Warunki udziału w postępowaniu :
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

6.1. Spełniają warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
6.1.1. Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku.
a) Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, iż dysponuje przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi
w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, z co najmniej 2-letnią praktyką zawodową na budo-wie.
6.1.2. W celu wykazania spełniania warunku wykonawca zobowiązany jest:
a) złożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania za-mówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności,
b) złożyć oświadczenie stwierdzające, iż osoby/ba wymienione/na w wykazie posiadają/da wymagane przez Zamawiającego uprawnienia,
c) podać informację o podstawie dysponowania osobami/bą ujętymi/tą w wykazie.

6.2. Spełniają warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia.
6.2.1. Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku.
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, o ile wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jednego zamówienia w zakresie wykonywania robót budowlanych odpowiadających rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 60.000 zł brutto.
W przypadku oferty wspólnej wykonawców warunek wiedzy i doświadczenia musi spełniać przynajmniej jeden z wykonawców.
6.2.2. W celu wykazania spełniania warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć:
a) wykaz robót budowlanych z podaniem ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania,
b) dokument potwierdzający, że roboty wskazane w wykazie zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
6.2.3. W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
6.2.4. Jeżeli wykonawca realizuje uprawnienie opisane w pkt 6.2.3. ogłoszenia, a podmioty, z których zasobów korzysta wykonawca będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (dalej Ustawy).
6.3. Wykonawcy są zobowiązani do wykazania braku podstaw do ich wykluczenia
z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy.
6.3.1. W celu wykazania braku wyżej wymienionych podstaw wykonawca zobowiązany jest złożyć:
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podst. art. 24 ust. 1 Ustawy,
b) oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy – jeżeli wykonawcą jest osoba fizyczna,
c) aktualny odpis z właściwego rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 Ustawy wystawiony nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert – jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru;
W przypadku oferty wspólnej wykonawców (konsorcjum, spółka cywilna): dokument wymieniony w lit. c) składa każdy z wykonawców, natomiast dokument wymieniony w lit. a) i b) składa każdy z wykonawców lub pełnomocnik wykonawców składających wspólną ofertę.

6.3.2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w lit. c) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

6.3.3. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.3.1 ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem  sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

6.4. Dokumenty wymienione w niniejszym dziale należy składać w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, z których zasobów korzysta wykonawca, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty. W celu skutecznego potwierdzenia za zgodność z oryginałem złożonych kopii dokumentów wymagana jest formuła „za zgodność z oryginałem” lub inna tożsama znaczeniowo.
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

6.5. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy wraz z ofertą nie złożyli wymaganych w niniejszym dziale oświadczeń i dokumentów lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

6.6. Wykonawca winien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom.
6.7. Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby wykonawcy uprawnioną/ne do zaciągania zobowiązań w Jego imieniu bądź przez ustanowionego przez nią/nie pełnomocnika/ów.
Wykonawcy składający ofertę wspólną są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika.
Pełnomocnictwo może dotyczyć zarówno reprezentowania wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jak i podpisania w ich imieniu umowy o zamówienie publiczne. Jeżeli pełnomocnictwo upoważnia jedynie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu, to przed podpisaniem umowy z Zamawiającym wymagane będzie złożenie umowy, w której określone będą prawa i obowiązki poszczególnych wykonawców.
Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika (w tym zakres jego umocowania), a także wskazywać wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby wykonawców składających wspólną ofertę uprawnione do zaciągania zobowiązań w jego imieniu.
Pełnomocnictwo, o którym mowa w niniejszym punkcie musi zostać złożone wraz z ofertą w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
Korespondencja z Zamawiającym oraz rozliczenia z wykonawcami dokonywane będą przez pełnomocnika wskazanego pełnomocnictwem.
Podmiot składający ofertę jako uczestnik konsorcjum i jednocześnie składający ofertę samodzielnie lub jako uczestnik innego konsorcjum zostanie potraktowany jako składający dwie oferty i na tej podstawie wszystkie oferty z Jego udziałem zostaną odrzucone. Zasady podpisywania oferty dotyczą wszystkich jej dokumentów (informacji, wykazów, oświadczeń) oraz potwierdzania za zgodność z oryginałem składanych kopii.

6.8. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wypełniony kosztorys ofertowy.

7. Kryterium oceny ofert: najniższa cena – 100 %.

8. Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę (wraz z w/w dokumentami) należy złożyć w Urzędzie Miasta ul. Lwowska 28a w pokoju nr 01 (kancelaria ogólna).
Koperta powinna być oznaczona : URZĄD MIASTA KROSNA ul. Lwowska 28a 38-400 Krosno  Przetarg  nieograniczony „Remont szaletów publicznych przy ul. Podwale  
w Krośnie”.
Koperta zewnętrzna powinna być oznaczona w następujący sposób: NIE OTWIERAĆ PRZED  02 września  2016 r. przed  godziną  13 30

9. Termin składania ofert upływa dnia  02 września o godz. 12.00 .
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Urzędu Miasta Krosna przy ul. Staszica 2, pokój Nr 26
(I piętro), w dniu  02 września 2016 r. o godz. 13.30.

10. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z wykonawcami :
a)pisemnie
b) faksem pod nr: 0-13 47 43 624
c) drogą mailową: gk@um.krosno.pl
Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest : Magdalena Galicka – Wydział Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta w Krośnie, ul. Staszica 2, pokój nr 28 (poddasze)
w godzinach: poniedziałek: 7.30-16.30, wtorek-czwartek 7:30 - 15:30, piątek: 7.30-14.30;  tel. 0 13 47 43 632.

11. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.
12. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

13. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.





 
Data składania ofert:
2016-09-02 12:00:00
powrót
Treść jest nieaktywna (archiwum)
Podmiot publikującyUrząd Miasta Krosna
WytworzyłSmerecki Krzysztof 2016-08-25 15:10:00
PublikującyDorota Nitka 2016-08-25 15:10:00
Załączniki >>>
Pliki:
Lp. Nazwa RozmiarTyp
1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia 112.50 KbPlik doc
2. Kosztorys - kanalizacja 67.03 KbPlik pdf
3. Kosztorys - remont budynku 101.97 KbPlik pdf
4. Przedmiar - kanalizacja 38.88 KbPlik pdf
5. Przedmiar - remont budynku 369.75 KbPlik pdf
6. Mapa 1 4.76 MBPlik pdf
7. Mapa 2 2.10 MBPlik pdf
8. Opis kanalizcji deszczowej 45.65 KbPlik pdf
9. Profil podłużny - kanalizacja 316.65 KbPlik pdf
10. Specyfikacja- remont budynku 369.75 KbPlik pdf

Urząd Miasta Krosnaul. Lwowska 28a, 38-400 Krosno tel. (0048) 13-43 67 543 email: um@um.krosno.pl
Wygenerowano: 19 kwietnia 2024r. 04:58:02
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.