Włącz kontrast
Miasta Krosna
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana

eTablica ogłoszeń

ePUAP 2

Platforma zakupowa Gminy Miasto Krosno

Obrady Rady Miasta Krosna
Oddanie w najem na 5 lat infrastruktury wytworzonej w ramach realizacji projektu pn. „Regionalne Centrum Edukacji Zawodowej i Nowoczesnych Technologii w Krośnie”

ZMIANY:
2014-03-17 14:15:49: Dodano plik Przetarg operator.jpg
2013-01-15 13:44:12: Dodano plik Załącznik nr 5. Specyfikacja wyposażenia.pdf
Więcej >>>
2013-01-15 13:43:39: Dodano plik Zal. 4. Wzór umowy najmu.pdf
2013-01-15 13:42:34: Dodano plik Załączniki nr 1,2,3.doc
2013-01-15 13:41:59: Dodano plik Warunki przetargu - najem RCEZiNT.pdf

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013

BFP.042.23.2.2013.D                                                                                                                                  Krosno, 15 stycznia 2013 r.

OGŁOSZENIE
Dyrektor Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3 im. Stanisława Staszica w Krośnie
ogłasza przetarg pisemny nieograniczony na oddanie w najem na okres 5 lat
infrastruktury wytworzonej w ramach realizacji projektu pn.
„Regionalne Centrum Edukacji Zawodowej i Nowoczesnych Technologii w Krośnie”
w celu prowadzenia działalności polegającej na kształceniu ustawicznym


Podstawa prawna i przedmiot najmu

  • Przepisy Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 1964 r., Nr 16, poz. 93 z późn. zm.) w związku z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.).
  • Przedmiotem najmu są pomieszczenia wraz z wyposażeniem, stanowiące  infrastrukturę wytworzoną w ramach realizacji projektu pn. „Regionalne Centrum Edukacji Zawodowej i Nowoczesnych Technologii w Krośnie”.


Lokalizacja, przeznaczenie i opis infrastruktury

  • Pomieszczenia wraz z wyposażeniem przeznaczone do oddania w najem znajdują się w budynku Centrum Kształcenia Praktycznego wchodzącego w skład Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3 w Krośnie zlokalizowanego przy ulicy Tysiąclecia 5 w Krośnie.
  • Budynek położony jest na działce nr ewid. 5/5, w obrębie ewidencyjnym Przemysłowa, właściciel - Gmina Krosno, ul. Lwowska 28a, 38-400 Krosno, trwały zarządca - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3 w Krośnie, ul. Tysiąclecia 5, 38-400 Krosno, księga wieczysta numer – KS1K/00015535/0.
  • Infrastruktura przeznaczona jest na prowadzenie działalności w zakresie usług szkoleniowych polegających na organizowaniu odpłatnych i/lub nieodpłatnych (np. finansowanych ze środków pomocowych) szkoleń praktycznych, kursów z zakresu nowoczesnych technologii (kształcenia ustawiczne w formach pozaszkolnych) oraz innych usług wynikających z kierunków kształcenia obejmujących branżę motoryzacyjną, lotniczą, mechaniczną, mechatroniczną oraz technologię informacyjną, zwanej dalej działalnością szkoleniową.
  • Działalność szkoleniowa może być prowadzona od poniedziałku do piątku w godzinach 16:00 – 20:00 oraz w soboty w godzinach 8:00 - 16:00.


Wykaz pomieszczeń będących przedmiotem najmu.
1.    Sala audiowizualna na 250 osób   /A1, pow. 202,55 m2/
2.    Laboratorium obróbki cieplno – chemicznej      /A3, pow. 66,72 m2/
3.    Laboratorium budowy i eksploatacji statków powietrznych   /A8, pow.117,32 m2/
4.    Laboratorium materiałoznawstwa i badań konstrukcji lotniczych   /A9, pow. 83,39 m2/
5.    Laboratorium obrabiarek CNC   /A12, pow. 138,55 m2/
6.    Laboratorium obsługi naziemnej lotnictwa i napraw lotniczych   /A13, pow. 41,57 m2/
7.    Laboratorium programowania obrabiarek CNC   /A16, pow. 67,00 m2/
8.    Laboratorium obróbki skrawaniem   /B9, pow. 67,69 m2/
9.    Laboratorium silników spalinowych i budowy pojazdów   /B12, pow. 93,64 m2/
10.    Laboratorium elektrotechniki i mechatroniki   /C1, pow. 71,65 m2/
11.    Pracownia informatyczna   /C2, pow. 56,43 m2/
12.    Laboratorium metrologii   /C3, pow. 53,69 m2/
13.    Laboratorium mechatroniki cz. I   /C7, pow.    50,19 m2/
14.    Laboratorium mechatroniki cz. II   /C9, pow. 48,72 m2/
15.    Laboratorium napraw maszyn i urządzeń  /C10, pow. 138,77 m2/
16.    Laboratorium elektrotechniki i elektroniki   /C11, pow. 53,69 m2/
17.    Laboratorium diagnostyki maszyn i urządzeń cz. I   /C12, pow. 67,98 m2/
18.    Laboratorium CAD/CAM   /C13, pow. 53,67 m2/
19.    Laboratorium diagnostyki maszyn i urządzeń cz. II   /C14, pow. 68,19 m2/
20.    Laboratorium spawalnictwa   /C17, pow. 66,57 m2/
Łączna powierzchnia pomieszczeń będących przedmiotem najmu 1 607,98 m2.

Szczegółowy opis urządzeń i wyposażenia pomieszczeń przeznaczonych do najmu znajduje się w załączniku nr 5.

W ramach umowy najmu udostępnione zostaną również pomieszczenia przynależne do pomieszczeń będących przedmiotem najmu (komunikacja, pomieszczenia sanitarne).

Wykaz pomieszczeń przynależnych udostępnionych w ramach umowy najmu.
1.    Hall wejściowy   /pow. 34,36 m2/
2.    Korytarz   /pow. 70,47 m2/
3.    WC – kobiety   /pow. 18,35 m2/
4.    WC – mężczyźni   /pow. 18,35 m2/
5.    Korytarz   /pow. 83,40 m2/
6.    Szatnia       / pow. 9,27 m2/
7.    WC dla niepełnosprawnych   /pow. 6,95 m2/
8.    WC – męski   /pow. 24,08 m2/
9.    Korytarz   /pow. 155,50 m2/
10.    Korytarz   /pow. 184,41 m2/
11.    WC mężczyzn   /pow. 11,60 m2/
12.    Hall   /pow. 38,59 m2/
13.    Hall   /pow. 41,63 m2/
Łączna powierzchnia pomieszczeń przynależnych 696,96 m2.

Okres najmu infrastruktury
Infrastruktura zostaje oddana w najem na czas określony (od poniedziałku do piątku w godzinach 16:00 – 20:00 oraz w soboty w godzinach 8:00 - 16:00) przez okres 5 lat.

Cena wywoławcza
Kwota czynszu miesięcznego z tytułu najmu: 6 000 zł (w tym podatek VAT 23%).

Sposoby uzyskania dodatkowych informacji na temat infrastruktury

  • Wszelkie pytania dotyczące przetargu należy wysyłać na adres mailowy bfp@um.krosno.pl wpisując w tytule wiadomości „Przetarg na najem infrastruktury”. Przy przekazywaniu korespondencji drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt jej otrzymania.
  • Termin i miejsce, w którym można zapoznać się ze stanem prawnym nieruchomości:

Urząd Miasta Krosno, ul. Lwowska 28a, 38-400 Krosno, pokój nr 124 od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 15.00.

  • Termin i miejsce, w którym można zapoznać się ze stanem faktycznym infrastruktury:

Krosno ul. Tysiąclecia 5 od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 15.00, po wcześniejszym uzgodnieniu godziny z sekretariatem Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 w Krośnie, tel. 13 43 215 61.

Termin i miejsce składania pisemnych ofert

  • Pisemne oferty należy składać w zamkniętych kopertach zaklejonych w sposób gwarantujący zachowanie w poufności ich treści oraz zabezpieczający ich nienaruszalność do upływu terminu otwarcia ofert. Koperta powinna być oznaczona w następujący sposób: Przetarg na najem infrastruktury wytworzonej w ramach realizacji projektu pn. „Regionalne Centrum Edukacji Zawodowej i Nowoczesnych Technologii w Krośnie”– nie otwierać przed dniem 15 lutego 2013 r. godz. 14:00”.
  • Oferty należy składać do dnia 15 lutego 2013 r. do godz. 13:00 w Sekretariacie Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3 w Krośnie, ul. Tysiąclecia 5, 38-400 Krosno.
  • Zamawiający niezwłocznie zwraca oferentowi ofertę złożoną po terminie.


Termin i miejsce otwarcia ofert
Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 15 lutego 2013 r. o godz. 14:00 w sali nr 024 w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3 w Krośnie, ul. Tysiąclecia 5.

Wysokość wadium oraz informacja o formach, terminie i miejscu jego wniesienia
Wadium w wysokości 1 000 zł powinno wpłynąć przelewem na rachunek bankowy Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3 w Krośnie prowadzony w Podkarpackim Banku Spółdzielczym w Sanoku O/Krosno nr 51 8642 1083 2002 8306 2720 0001 do dnia 15 lutego 2013 r. do godziny 13:00.
W tytule należności należy umieścić zapis: „Wadium za najem infrastruktury”.

Sposób przygotowania oferty
Pisemne oferty złożone w zamkniętych kopertach powinny zawierać:
1)    dokładne oznaczenie oferenta z imieniem i nazwiskiem / nazwą, adresem,
2)    oferowaną cenę,
3)    dowód wpłaty wadium,
4)    numer rachunku bankowego, na który należy ewentualnie zwrócić wpłacone wadium,
5)    dokumenty rejestracyjne wraz ze wskazaniem osób uprawnionych do reprezentowania (np. kserokopię odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub informację o wpisie do CEIDG),   
6)    oświadczenie oferenta, że zapoznał się z warunkami przetargu i przyjmuje je bez zastrzeżeń,
7)    wykaz osób, którymi oferent dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za świadczenie usług szkoleniowych wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i doświadczenia zawodowego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności,
8)    wykaz co najmniej dwóch usług polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie,
9)    koncepcję wykorzystania infrastruktury wytworzonej w ramach realizacji projektu uwzględniającą wymagania projektu oraz zawierającą różnorodność prowadzonych usług szkoleniowych i wykorzystanie jak największej liczby pomieszczeń w tym samym czasie.
Zaleca się zastosowanie przygotowanego przez Wynajmującego formularza oferty (załącznik nr 1) oraz pozostałych załączników (nr 2,3).

Kserokopie dokumentów powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę/y upoważnioną/e do składania oświadczeń woli w imieniu oferenta.

Oferty należy sporządzić w języku polskim. W przypadku oferenta, którego siedziba firmy lub miejsce zamieszkania znajduje się poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 5) oferent składa dokumenty równoważne wystawione w kraju, w którym znajduje się siedziba firmy lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa powyżej oraz inne potrzebne do złożenia pisemnej oferty, sporządzane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.

Kryteria oceny i wyboru najkorzystniejszej oferty
1)    cena najwyższa – kwota czynszu miesięcznego z tytułu najmu – max. 80 punktów,
Kryterium – cena brutto
    
Oferta z najwyższą ceną otrzyma maksymalną liczbę 80 punktów.
Punktacja pozostałych ofert obliczana będzie za pomocą wzoru:
Pn = (Cn/Cmax)*60
n – oznaczenie oferty,
Pn – liczba punktów dla danej oferty,
Cmax – najwyższa cena z ofert,
Cn – cena kolejnych ofert

2)    udokumentowane dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – za każdą osobę  przyznany będzie 1 punkt, za 10 lub więcej osób – max. 10 pkt.
    
Poprzez pojęcie ,,udokumentowane dysponowanie ….”  Wynajmujący rozumie złożenie oświadczenia potwierdzającego dysponowanie (lub możliwość dysponowania) osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Oświadczenie takie można złożyć w formie przygotowanego przez Wynajmującego załącznika nr 2 do Warunków przetargu.
Zgodnie z pkt. 12.4. oraz 14. Warunków przetargu, Wynajmujący zwróci się do oferenta o uzupełnienie oferty o ww. oświadczenie, ale oferta która nie będzie zawierała takiego oświadczenia nie zostanie odrzucona w przedmiotowym postępowaniu, a otrzyma mniej punktów w trakcie oceny (0 pkt w danym kryterium). Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia nie jest warunkiem udziału w postępowaniu.

3)    udokumentowane doświadczenie – za każde przeprowadzone szkolenie przyznany będzie 1 punkt, za 10 lub więcej szkoleń – max. 10 punktów,

Poprzez pojęcie ,,udokumentowane doświadczenie ….”  Wynajmujący rozumie złożenie wykazu przeprowadzonych usług szkoleniowych wraz z dokumentem potwierdzającym, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykaz taki można złożyć w formie przygotowanego przez Wynajmującego załącznika nr 3 do Warunków przetargu.
Zgodnie z pkt. 12.4. oraz 14. Warunków przetargu, Wynajmujący zwróci się do oferenta o uzupełnienie oferty o wyżej wymieniony wykaz, ale oferta która nie będzie zawierała takiego wykazu nie zostanie odrzucona w przedmiotowym postępowaniu, a otrzyma mniej punktów w trakcie oceny (0 pkt w danym kryterium). Posiadanie doświadczenia w realizacji usług szkoleniowych nie jest warunkiem udziału w postępowaniu.


Za najkorzystniejszą uznaje się ofertę, która uzyska łącznie największą ilość punktów,

Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z wyższą ceną.

Zastrzeżenie
Dyrektorowi Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3 w Krośnie przysługuje prawo zmiany warunków przetargu lub odwołania przetargu z ważnych powodów. Informację o zmianie warunków przetargu bądź odwołaniu przetargu podaje się niezwłocznie do publicznej wiadomości.

Dodatkowe informacje
Szczegółowe informacje znajdują się w warunkach przetargu.
Dokumentacja przetargowa (w tym warunki przetargu) do pobrania umieszczona jest na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Krosna http://www.bip.umkrosno.pl/ w zakładce „Gospodarka nieruchomościami”, pozycja „Przetargi”.

Data składania ofert:
2013-02-15 13:00:00
Data wpłaty wadium:
2013-02-15 13:00:00
powrót
Podmiot publikującyumkrosno
WytworzyłTrojanowska Miranda 2013-01-15 12:00:00
PublikującyPaulina Barut 2013-01-15 13:40:00
Modyfikował(a) Paulina Barut 2014-03-17 14:15:49
Załączniki >>>
Pliki:
Lp. Nazwa RozmiarTyp
1. Warunki przetargu 307.43 KbPlik pdf
2. Załączniki nr 1, 2, 3 101.50 KbPlik doc
3. Zał. nr 4. Wzór umowy najmu 211.23 KbPlik pdf
4. Zał. nr 5. Specyfikacja wyposażenia 203.27 KbPlik pdf
5. Wynik przetargu 541.42 KbPlik image

Urząd Miasta Krosnaul. Lwowska 28a, 38-400 Krosno tel. (0048) 13-43 67 543 email: um@um.krosno.pl
Wygenerowano: 18 kwietnia 2024r. 14:09:36
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.