III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Część I, część II: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Część I, część II: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Część
I:
a) Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże
wykonanie w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i
prawidłowe ukończenie – w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej
polegającej na wykonaniu budowy, rozbudowy lub przebudowy budynku
kubaturowego o kubaturze min. 2000 m3.
Część II:
a) Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Część I:
b) Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile wykonawca
wykaże, iż dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane do
wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do
kierowania robotami budowlanymi w specjalności
- konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
Wymogiem Zamawiającego jest dysponowanie przez wykonawcę co najmniej
jedną osobą o ww. uprawnieniach, która będzie pełnić funkcję kierownika
budowy.
Wykonawca obowiązany jest zapewnić stały nadzór kierownika budowy
(codzienna obecność) w czasie realizacji przedmiotu zamówienia.
- konstrukcyjno-budowlanej i która przez co najmniej 18 miesięcy brała
udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych
wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury
(zgodnie z art. 37c Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i
opiece nad zabytkami Dz. U. z 2014 r. poz. 1446 z późn. zm.).
Wymogiem Zamawiającego jest dysponowanie przez wykonawcę co najmniej
jedną osobą o ww. uprawnieniach, która będzie pełnić funkcję kierownika
robót.
- instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i
elektroenergetycznych bez ograniczeń;
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,
wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez
ograniczeń;
Zamawiający informuje, że posiadane przez osoby, o których mowa
uprawnienia w wymaganym zakresie, stosownie do wymagań określonych w
ogłoszeniu i SIWZ powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r.
Prawo budowlane. Osoby, które posiadają uzyskane przed dniem wejścia w
życie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, uprawnienia
budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego
odpowiednie do realizacji przedmiotu zamówienia, do pełnienia
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały
uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie wykazują
te dokumenty, jako obowiązujące.
Zamawiający dopuszcza również możliwość uznania uprawnień wynikających z
innych niż krajowe przepisów np. treści dyrektyw, zawartych umów
międzynarodowych i innych przepisów, które potwierdzą spełnianie warunku
dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Zamawiający określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych
uprawnień budowlanych, dopuszcza, odpowiadające im uprawnienia wydane
obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji
Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy
Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych
nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016r.,
poz. 65).
Część II:
b) Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub
we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk
osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją
o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH
PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU
POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY
PZP:
Część
I, część II:
1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na
podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp,
2) oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej
grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp;
Zgodnie z ustawą z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i
konsumentów przez grupę kapitałową rozumie się wszystkich
przedsiębiorców, którzy są kontrolowani w sposób bezpośredni lub
pośredni przez jednego przedsiębiorcę, w tym również tego
przedsiębiorcę.
Zgodnie z treścią art. 24 ust. 11 ustawy Pzp wykonawca w terminie 3 dni
od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji,
o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu
oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej
grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.
Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że
powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w
postępowaniu o udzielenie zamówienia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA
OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1.
W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego
dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (warunek zdolności
zawodowej) wykonawca zobowiązany jest:
Część I:
a) złożyć wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji
zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie
robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia dot. udziału w robotach budowlanych
prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub
inwentarza muzeum będącego instytucją kultury, uprawnień niezbędnych do
wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności,
b) podać informację o podstawie dysponowania osobami ujętymi w wykazie;
2. W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu
dotyczącego zdolności technicznej wykonawca zobowiązany jest:
Część I:
a) złożyć wykaz robót budowlanych określonych rodzajowo w punkcie
III.1.3 ogłoszenia, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich
pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem
ich:
- rodzaju,
- daty i miejsca wykonania,
- podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane;
b) załączyć dowody określające, czy te roboty budowlane zostały wykonane
należycie, w szczególności czy zostały wykonane zgodnie z przepisami
prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
Dowodami, o których mowa powyżej są:
- referencje,
- inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty
budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o
obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów – inne dokumenty.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA
OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.
Część I: Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów musi
udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował
niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając
zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych
zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W odniesieniu do warunków
dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą
polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują
roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W celu
oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na
zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował
niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie
zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z
innymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów
Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres
dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania
zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy realizacji zamówienia
publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu
zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego
wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu
dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty
budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 2. Część I, część II:
Pełnomocnictwo: Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby wykonawcy
uprawnioną/ne do zaciągania zobowiązań w Jego imieniu bądź przez
ustanowionego przez nią/nie pełnomocnika/ów. Wykonawcy składający ofertę
wspólną są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika. Pełnomocnictwo
może dotyczyć zarówno reprezentowania wszystkich wykonawców składających
wspólną ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jak i
podpisania w ich imieniu umowy o zamówienie publiczne. Jeżeli
pełnomocnictwo upoważnia jedynie do reprezentowania wykonawców w
postępowaniu, to przed podpisaniem umowy z Zamawiającym wymagane będzie
złożenie umowy, w której określone będą prawa i obowiązki poszczególnych
wykonawców. Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika (w tym zakres
jego umocowania), a także wskazywać wszystkich wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez
osoby wykonawców składających wspólną ofertę uprawnione do zaciągania
zobowiązań w jego imieniu. Pełnomocnictwo, o którym mowa w niniejszym
punkcie musi zostać złożone wraz z ofertą w formie oryginału lub kopii
poświadczonej notarialnie. Korespondencja z Zamawiającym oraz
rozliczenia z wykonawcami dokonywane będą przez pełnomocnika wskazanego
pełnomocnictwem. Podmiot składający ofertę jako uczestnik konsorcjum i
jednocześnie składający ofertę samodzielnie lub jako uczestnik innego
konsorcjum zostanie potraktowany jako składający dwie oferty i na tej
podstawie wszystkie oferty z Jego udziałem zostaną odrzucone. Zasady
podpisywania oferty dotyczą wszystkich jej dokumentów (informacji,
wykazów, oświadczeń) oraz potwierdzania za zgodność z oryginałem
składanych kopii.
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca
obowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
Część I
100 000 zł (słownie: sto tysięcy złotych)
Część II
12 000 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych)
Wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w sposób
stosowny do jego formy. Wadium może być wniesione w:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze
poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b
ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej
Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn.
zm.).
W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty przelewem
na rachunek Zamawiającego w banku Pekao S.A. 64 1240 1792 1111 0010
6150 0157.
Zaleca się, by wadium w formie poręczeń lub gwarancji składać w
oryginale (nie dotyczy potwierdzenia dokonania przelewu). Oryginał
dokumentu wadialnego należy złożyć w pokoju nr 219 przy ul. Lwowskiej
28a, natomiast jego kopię należy dołączyć do oferty. Nie jest wskazane
trwałe wpinanie oryginału dokumentu wadialnego do oferty w przypadku
woli jego zwrócenia w sytuacjach określonych ustawą.
Wadium w zakresie zabezpieczenia zawarcia umowy musi uwzględniać
wszystkie okoliczności jego zatrzymania przez Zamawiającego, wymienione w
art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy i zabezpieczać ofertę przez cały okres
związania nią tj. 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się
od upływu terminu składania ofert.
Oferty wykonawców, którzy nie wnieśli wadium odpowiadającego powyższym
wymaganiom odrzuca się.
Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze
oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem
wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z
zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.
Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza
Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie
zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego
wykonania umowy.
Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który
wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu
zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy, jeżeli w wyniku
rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez
Zamawiającego.
Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami
wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono
przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz koszty
prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany
przez wykonawcę.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone
dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich
udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli
licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu
elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie
połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena - cz. I i II | 60,00 |
Długość okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady - cz. I | 40,00 |
Czas reakcji serwisu gwarancyjnego – cz. II | 10,00 |
Długość okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady na dostarczone i zamontowane urządzenia i wyposażenie – cz. II | 30,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy
podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby
ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny
ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców
w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń
informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone
do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo
ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający
przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w
następującym zakresie:
1. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących
sytuacjach:
a) w przypadku opóźnienia Zamawiającego w rozstrzygnięciu przetargu
i/lub opóźnienia Zamawiającego w podpisaniu umowy,
b) w przypadku opóźnienia Zamawiającego w przekazaniu placu budowy lub
pomieszczeń dla dostaw sprzętu, urządzeń i wyposażenia,
c) w przypadku braków lub wad dokumentacji projektowej lub innych
dokumentów budowy (np. pozwolenia na budowę), o ile Zamawiający
zobowiązany jest do przekazania takich dokumentów wykonawcy,
d) opóźnień Zamawiającego w zakresie dokonywania odbiorów lub prób
końcowych,
e) zawieszenia realizacji robót przez Zamawiającego,
f) wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych
uniemożliwiających prowadzenie prac przez dwa kolejne dni – temperatury
wykraczające poza dopuszczalne przez producentów materiałów, ulewne
opady deszczu lub śniegu, huraganowy wiatr, które zostaną potwierdzone
pisemnymi danymi IMiGW,
g) w przypadku wykonywania badań archeologicznych wymagających
wydłużenia terminu realizacji,
h) w przypadku ograniczeń w dostępie do terenu budowy lub pomieszczeń
dla dostaw sprzętu, urządzeń i wyposażenia spowodowanych niezależnymi od
wykonawcy okolicznościami,
i) zmian w dokumentacji projektowej z przyczyn niezależnych od wykonawcy
o czas niezbędny do dostosowania się wykonawcy do takiej zmiany,
j) w przypadku wykonania robót zamiennych lub dodatkowych, bądź
zamiennych z przyczyn niezależnych od wykonawcy, dostaw sprzętu,
urządzeń i wyposażenia wymagających dłuższego terminu ich wykonania – o
czas niezbędny na ich realizację,
k) w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy na
uzasadniony wniosek wykonawcy, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z
okoliczności, których wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania
oferty i nie jest przez niego zawiniona,
2. Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w
następujących przypadkach:
a) zmiana stawki urzędowej podatku VAT,
b) w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych wpływających na
podniesienie standardu, walorów użytkowych lub uzasadnionych innymi
względami zmian rozwiązań technicznych przyjętych w projekcie;
3. Inne zmiany:
a) w zakresie kluczowego personelu wykonawcy, za uprzednią zgodą
Zamawiającego wyrażoną na piśmie, akceptującą kandydata na kluczowe
stanowisko kierownicze,
b) w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą Zamawiającego:
- powierzenie podwykonawcom innej części robót niż wskazana w ofercie
wykonawcy,
- zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy na etapie realizacji robót,
- powierzenie części zamówienia podwykonawcom w trakcie realizacji
zamówienia, pomimo niewskazania w postępowaniu żadnej części zamówienia
przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa,
o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SIWZ.
Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na
którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art.
26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu,
o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest obowiązany wykazać
Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca
samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie
postępowania o udzielenie zamówienia.
c) w zakresie harmonogramu rzeczowo - finansowego oraz kwot
przewidzianych przez Zamawiającego na realizację zamówienia, w tym na
poszczególne lata,
d) w zakresie kolejności i terminów wykonywania robót wskazanych w
harmonogramie,
e) w zakresie dostarczanego sprzętu, urządzeń i wyposażenia
zaoferowanego przez Wykonawcę w ofercie, w przypadku zaprzestania ich
produkcji na etapie realizacji umowy – Zamawiający dopuszcza zmianę
sprzętu, urządzeń i wyposażenia o parametrach technicznych i
funkcjonalnych co najmniej takich, jak wskazane jako wymagane w SIWZ bez
zwiększenia ceny określonej w umowie.
4. Warunki zmian:
a) inicjowanie zmian – na wniosek wykonawcy lub Zamawiającego,
b) uzasadnienie zmian – prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, zmiana
kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych
robót,
c) forma zmian – aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem
nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-01-31, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną
potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na
badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały
mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
I. Sposób
porozumiewania się Zamawiającego z wykonawcami:
Część I, część II:
1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje dotyczące
postępowania Zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie, drogą
elektroniczną lub faksem (w zależności od rodzaju przekazywanego
dokumentu i wymogów dotyczących formy jego złożenia – patrz rozdział 13
SIWZ).
2. Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami w powyższy
sposób są:
1) Elżbieta Polak - Wydział Inwestycji Urzędu Miasta Krosna, ul. Lwowska
28a – w sprawach merytorycznych,
2) Małgorzata Babczyńska lub Edyta Filip – Biuro Zamówień Publicznych
Urzędu Miasta Krosna, ul. Lwowska 28a, w sprawach formalno - prawnych;
Sposób porozumiewania się:
a) za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23
listopada 2012r. – Prawo pocztowe (Dz.U. poz. 1529 oraz z 2015r. poz.
1830), osobiście, za pośrednictwem posłańca – Krosno, ul. Lwowska 28a, z
dopiskiem „Biuro Zamówień Publicznych”
b) faksem – nr.: 13 47 43 218
c) drogą elektroniczną – zp@um.krosno.pl
II. Część I: Wykonawca przed podpisaniem umowy obowiązany jest
przedłożyć Zamawiającemu kosztorys, który powinien zawierać:
a) stronę tytułową,
b) wykaz nośników cenotwórczych (stawkę roboczogodziny oraz wysokość
zastosowanych narzutów),
c) zestawienie zbiorcze kosztów z podziałem na elementy,
d) kosztorys szczegółowy lub uproszczony z podaniem cen jednostkowych
uwzględniających wszystkie koszty realizacji zamówienia wraz z podaniem
ilości jednostek oraz wyliczonej ich wartości,
e) zestawienie robocizny, materiałów i sprzętu w przypadku kosztorysu
uproszczonego,
f) podsumowanie.
Kosztorys będzie traktowany pomocniczo w celu sporządzenia harmonogramu
oraz do określenia poszczególnych wartości obiektu, sprzętu, urządzeń i
wyposażenia w celu wystawienia dowodu przyjęcia środka trwałego OT.
Część II: Wykonawca przed podpisaniem umowy obowiązany jest przedłożyć
Zamawiającemu kosztorys dostaw, który powinien zawierać:
a) stronę tytułową,
b) kosztorys dostaw, sporządzony na podstawie załączonego do SIWZ
przedmiaru dostaw, z podaniem cen jednostkowych uwzględniających
wszystkie koszty realizacji zamówienia wraz z podaniem ilości jednostek
oraz wyliczonej ich wartości,
c) podsumowanie.
Kosztorys dostaw będzie traktowany pomocniczo w celu określenia
poszczególnych wartości sprzętu, urządzeń i wyposażenia w celu
wystawienia dowodu przyjęcia środka trwałego OT.
III. Część I, część II: Wykonawca, składając ofertę, informuje
Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania obowiązku
podatkowego, wskazując (rodzaj) towar lub usługi, których dostawa lub
świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich
wartość bez kwoty podatku – informację należy złożyć w druku oferty.
Część nr: | 1 | Nazwa: | Modernizacja
kamienicy przy ul. Portiusa 4 – powstanie nowej przestrzeni do
prowadzenia działalności kulturalnej w Krośnie – Wykonanie robót
budowlanych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i zmiana sposobu użytkowania
części zabytkowej kamienicy (budynek biurowo-usługowy) przy ul. Portiusa
4 wraz z wykonaniem niezbędnej infrastruktury technicznej oraz
wyposażenie obiektu.
Część I – Wykonanie robót budowlanych.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z
modernizacją ww. kamienicy oraz przebudową patio, jak również dostawę i
montaż urządzeń związanych bezpośrednio z robotami budowlanymi.
W ramach wykonywanych robót przewidziano zmianę przeznaczenia pierwszego
oraz drugiego piętra na cele ekspozycyjne, warsztatowe i
administracyjne Biura Wystaw Artystycznych, z uwzględnieniem
dostosowania obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych. Na poziomie
istniejącego poddasza nieużytkowego przewidziano jego przebudowę i
adaptację na pokoje gościnne oraz pomieszczenia artysty rezydenta dla
potrzeb Biura Wystaw Artystycznych. W piwnicy wykonane zostaną roboty
związane z przebudową istniejącej kotłowni oraz budową windy. Istniejące
patio zostanie adaptowane do celów wystawienniczych oraz działalności
artystycznej i kulturalnej BWA.
Część I przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie m.in. następującego
zakresu robót:
1) Przebudowa kamienicy przy ul. Portiusa 4 (piwnice – wg projektu, I i
II piętro – wg projektu, poddasze – pomieszczenie artysty rezydenta nr
3.3a, 3.3b, 3.3c do wykonania w całości, natomiast pozostałe
pomieszczenia poddasza do wykonania w stanie deweloperskim tj. do
wykonania ścianki działowe bez malowania i bez okładzin; sufity; okna;
drzwi wewnętrzne w korytarzu nr 3.2 – 3 szt. D20 EI30, w tym 1 szt. do
pomieszczeń artysty rezydenta; instalacje elektryczne bez osprzętu;
instalacje wod.-kan., i c.o. - do wykonania tylko ruraż i podejścia pod
przybory (bez grzejników i przyborów wod.-kan.); do wykonania tylko
grzejnik 1 szt. w korytarzu nr 3.2; posadzki – wylewka bez podłóg i
okładzin
- Roboty budowlane wewnątrz budynku
- Dostosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych, w tym montaż windy
- Remont elewacji
- Wymianę dachu
- Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej
- Instalacje sanitarne (wod.-kan., c.o., instalacja gazowa, przebudowa
(rozbudowa) kotłowni gazowej, wentylacja mechaniczna)
- Instalacje elektryczne (rozdzielnia główna, rozdzielnice, instalacja
oświetlenia, instalacje gniazd wtykowych, instalacja gniazd
komputerowych, instalacja odgromowa, instalacja oświetlenia
zewnętrznego, instalacje ochronne, sieć strukturalna, system
sygnalizacji pożaru i system oddymiania)
- Budowa oświetlenia, iluminacji budynku
- Dostawa i montaż urządzeń związanych bezpośrednio z robotami
budowlanymi
2) Przebudowa patio
- Obniżenie poziomu terenu
- Roboty nawierzchniowe
- Przebudowa istniejącej kanalizacji sanitarnej
- Budowa wiaty w konstrukcji stalowej z przeznaczeniem na plenerową salę
ekspozycyjną
- Instalacje elektryczne
- Remont elewacji południowo-wschodniej oraz wzmocnienie fundamentów
garażu
- Przebudowa schodów w patio
- Budowa muru oporowego w patio.
3) Budowa przyłącza wodociągowego
4) Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową kamienicy przy
ul. Portiusa 4:
- Wzmocnienia fundamentów budynku przy ul. Piłsudskiego 1
- Montaż kurtyn przeciwpożarowych oraz remont elewacji
południowo-zachodniej budynku przy ul. Piłsudskiego 1
Zarówno kamienica przy ul. Portiusa 4 jak i przy ul. Piłsudskiego 1
wpisane są do rejestru zabytków jako zabytki nieruchome i zlokalizowane
są na terenie zabytkowego układu urbanistycznego Starego Miasta Krosna. W
związku z powyższym przy realizacji robót należy uwzględnić wszystkie
wymagania określone w opracowanej dokumentacji projektowej oraz
zalecenia konserwatorskie wynikające m.in. z warunków decyzji
Podkarpackiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z/s w Przemyślu z
dnia 27.08.2009 r., znak: L.dz. UOZ-4-4148/35-1/2009, z dnia 30.06.2017
r., znak: UOZ-K-1.5152.23.2017, z dnia 24.06.2017 r., znak:
RDZ-I.5130.98.2017.WW oraz z dnia 29.09.2017 r., znak:
K-IRN.5142.203.2017.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączonym do
SIWZ Projekcie budowlanym, Projekcie wykonawczym, Specyfikacji
technicznej wykonania i odbioru robót, Specyfikacji urządzeń oraz
Przedmiarze robót, przy czym Projekt budowlany oraz Projekt wykonawczy
zawiera całość robót przewidzianych docelowo do wykonania na poddaszu,
których część nie będzie wykonywana w ramach przedmiotowego zamówienia
(do wykonania zakres robót wyszczególniony powyżej w pkt 1).
Przed dostarczeniem sprzętu i urządzeń wykonawca zobowiązany jest do
przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających parametry
techniczne dostarczanego sprzętu i urządzeń - celem dokonania ich
weryfikacji oraz zatwierdzenia przez Zamawiającego.
Uwaga !
Przy realizacji zamówienia wykonawca może zastosować materiały lub
urządzenia dowolnego producenta, pod warunkiem, że materiały te i
urządzenia posiadają parametry nie gorsze od opisanych w dokumentacji
przetargowej.
Wszelkie wskazania konkretnych producentów, poprzez podanie nazw firm,
znaków towarowych, opisów, określone w dokumentacji przekazanej
wykonawcom wraz z SIWZ, należy traktować jako przykład na określenie
podstawowych, minimalnych wymagań, parametrów i oczekiwań Zamawiającego,
odnoszących się do przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza
oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że
zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i
eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji.
Mając na uwadze, że szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do
dokumentów wskazanych w art. 30 ust. 4 Ustawy Zamawiający dopuszcza
rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania
równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że
oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają
wymagania określone przez Zamawiającego.
Zamawiający wskazuje, że zgodnie z zapisami art. 29 ust. 5 oraz art. 30
ust. 8 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, wymagania dotyczące
dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz uwzględniające potrzeby
użytkowników, zostały zawarte w opisie przedmiotu zamówienia
(dokumentacja projektowa).
2. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień
publicznych oraz art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks
pracy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie
umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie
realizacji zamówienia: wykonywanie prac fizycznych związanych z robotami
budowlanymi, a w szczególności roboty: ziemne, betoniarskie,
zbrojarskie, murarskie, konstrukcyjne, tynkarskie, posadzkowe,
dekarskie, brukarskie oraz instalacyjne elektryczne i sanitarne, w tym
m.in. wod-kan., wentylacyjne, gazowe, c.o.
W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do
wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania
przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o
pracę osób wykonujących opisane powyżej czynności. Zamawiający
uprawniony jest w szczególności do:
- żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania
ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
- żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia
spełniania ww. wymogów,
- przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
Wykonawca jest zobowiązany umożliwić Zamawiającemu przeprowadzenie
takiej kontroli, w tym udzielić niezbędnych wyjaśnień, informacji oraz
przedstawić dokumenty pozwalające na sprawdzenie realizacji przez
wykonawcę obowiązków opisanych powyżej.
W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, w
wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, wykonawca przedłoży Zamawiającemu,
wskazane przez Zamawiającego, a wymienione poniżej dowody - w celu
potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 2
czynności w trakcie realizacji zamówienia:
a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie
umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie
Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności:
dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia
oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby
zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych
osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu
oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu
wykonawcy lub podwykonawcy,
b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub
podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie
realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie
wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres
obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać
zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych
pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o
ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL
pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.
Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar
etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania,
c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez
wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i
zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni
okres rozliczeniowy,
d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub
podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez
pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę
danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29
sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika
nie podlega anonimizacji.
3. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu
zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt
2 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty
przez wykonawcę kar umownych w wysokości określonej w umowie.
Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie
żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia
przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o
pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub
podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób
wykonujących wskazane w pkt 2 czynności.
W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy
przez wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o
przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45212311-9,
45212320-5, 45212413-4, 45262700-8, 45111200-0, 45111300-1, 45262210-6,
45320000-6, 45223200-8, 45261000-4, 45400000-1, 45300000-0, 45310000-3,
45330000-9, 45231300-8, 45233200-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Długość okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 2 | Nazwa: | Modernizacja
kamienicy przy ul. Portiusa 4 – powstanie nowej przestrzeni do
prowadzenia działalności kulturalnej w Krośnie – Dostawa i montaż
wyposażenia |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W
ramach realizacji części II przedmiotu zamówienia przewiduje się
dostawę i montaż sprzętu, urządzeń i wyposażenia dla poszczególnych
pomieszczeń Biura Wystaw Artystycznych.
Opis wymaganego sprzętu, urządzeń i wyposażenia, jego parametry
techniczne i ilości określone zostały w załączonej do SIWZ Specyfikacji
dostaw – meble i urządzenia oraz przywołanych w niej i załączonych do
SIWZ Szkicach i rysunkach mebli, jak również przedmiarze dostaw – meble i
przedmiarze dostaw - urządzenia.
Dostarczony sprzęt, urządzenia i wyposażenie muszą posiadać parametry
techniczne nie niższe niż opisane w specyfikacji dostaw jako wymagane,
muszą być fabrycznie nowe, zgodne z obowiązującymi normami i posiadać
wymagane atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności
wbudowanych materiałów, świadectwa bezpieczeństwa CE i B, homologacje,
licencje itp. oraz posiadać dokumenty, o których mowa w dokumentacji
projektowej i specyfikacji dostaw – meble i urządzenia.
Przed dostarczeniem sprzętu, urządzeń i wyposażenia wykonawca
zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów
potwierdzających parametry techniczne dostarczanego sprzętu, urządzeń i
wyposażenia celem dokonania ich weryfikacji oraz zatwierdzenia przez
Zamawiającego.
Uwaga !
Przy realizacji zamówienia wykonawca może zastosować sprzęt, urządzenia
oraz wyposażenie dowolnego producenta, pod warunkiem, że sprzęt ten,
urządzenia oraz wyposażenie posiadają parametry nie gorsze od opisanych w
dokumentacji przetargowej.
Wszelkie wskazania konkretnych producentów, poprzez podanie nazw firm,
znaków towarowych, opisów, określone w dokumentacji przekazanej
wykonawcom wraz z SIWZ, należy traktować jako przykład na określenie
podstawowych, minimalnych wymagań, parametrów i oczekiwań Zamawiającego,
odnoszących się do przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza
oferowanie sprzętu, urządzeń oraz wyposażenia równoważnego, pod
warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych,
jakościowych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w
dokumentacji.
Mając na uwadze, że szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do
dokumentów wskazanych w art. 30 ust. 4 Ustawy Zamawiający dopuszcza
rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania
równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że
oferowane przez niego dostawy, usługi oraz wyposażenie spełniają
wymagania określone przez Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39150000-8, 39130000-2, 30200000-1, 31700000-3, 48000000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-10-01
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Czas reakcji serwisu gwarancyjnego | 10,00 |
Długość okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady na dostarczone i zamontowane urządzenia i wyposażenie | 30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: